HTML

Forex-mindenkinek

Sok forexes oldalt elolvastam de olyan érzésem támadt mintha nem is ezen a bolygón járnék. Hát ezért határoztam el, hogy blogot írok.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Hurrá, eddig eljutottam.

2011.04.11. 00:55 cyntia01

Akkor belevágok. Szőke is vagyok, nő is vagyok. Ha nekem sikerült akkor bárki megpróbálhatja.

Sok-sok éven keresztül dolgoztam egy munkahelyen ahol nagyon sokat csücsültem és sokat csacsogtam. Az mindíg ment. Aztán jött a változás. Van aki magától, van akit rákényszerítenek a változásra. Ezek után gondolom már mindenki sejti, hogy én az utóbbiba tartoztam. De nem ez a lényeg. Hiszek abban, hogy mindenkinek meg van írva a sorsa. Az enyém is. Még a pálmalevelemet is megkerestettem. Erre is volt időm is és energiám is hisz egy darabig nem tartoztam a munkásosztály soraiba. De aki rálelt a blogomra az biztos nem erre kíváncsi. Ezért belecsapok a lecsóba.

Nem akarok értekezést írni a forexről. Nekem ebből az egészből az jött le, hogy sokat lehet nyerni. Naná, ki szeret veszteni? Jó szerencsém elvezetett egy olyan forex lehetőség megismerésére, ahol még nekem is sikerül a banki kamatoknál jóval magasabb hozamot elérni. Mi kell hozzá? Ja, igen. Talán ezzel kellett volna kezdenem. A jó szerencsén kívül - ehhez is mint minden máshoz - pénzre van szükség. Kell hozzá 2 000 USD. Hogy ez sok vagy kevés, azt döntse el mindenki. Ha ez pipa, akkor indulhat is tollasbál. Van egy oldal: www.quantumxxl.com Ezen minden infó megtalálható. Hogy milyen érzés úgy felébredni, hogy gazdagabb vagy mint amikor lefeküdtél? Naggyon jó. Ezt tapasztalatból mondom. Vannak a robotok. Nekem nem kell tudnom semmit. Egy robot attól robot, hogy robotol. Már pedig ez a robot nagyon szépen teszi a dolgát. Hogy mekkora a haszon? Februárban meghaladta a nettó 3,8 %-ot, márciusban pedig a nettó 6,8 %-ot. Ez nem éves, hanem havi hozam. Hogy ez sok vagy kevés azt döntse el mindenki. Aki maga forexezik, az azt mondja, hogy kevés. Aki a bankban tartja a pénzét az azt mondja, hogy olyan sok, hogy az már hihetetlen. Pedig igaz, nekem elhihetik. Én aztán nem csapok be senkit mert nem bírom elviselni, ha engem becsapnak. És annak ez a legjobb módja. Ha valaki már most úgy dönt, hogy ebből nem akar kimaradni, az máris beregisztrálhat. És akkor most jöjjön a reklám helye, az ajánlói számomra is szükség van, hisz e nélkül nem lehet: 10205. De még van hab a tortán, legközelebb itt folytatom. Addig ne menjen senki sem messzire. :)))  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://forex-mindenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr232815869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása